ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Έχεις το δικαίωμα να επιστρέψεις ολόκληρη την παραγγελία ή μέρος αυτής, μέσα σε 14 ημερολογιακές μέρες από την ημερομηνία παραλαβής της. Στην περίπτωση επιστροφής του/των προϊόντος/ντων συμπλήρωσε το ειδικό Έντυπο Επιστροφής, που θα βρεις μέσα στη συσκευασία, προκειμένου να μας ενημερώσεις για τους λόγους της επιστροφής και τον τρόπο που θέλεις να σε εξυπηρετήσουμε.

Σε περίπτωση που ασκήσεις το δικαίωμα υπαναχώρησης υποχρεούσαι να αποστείλεις το/τα προϊόν/ντα στην αρχική του/τους κατάσταση και εφόσον δεν έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις του προϊόντος (προστατευτικά, καρτελάκια, ετικέτες), συνοδευόμενο/α απαραιτήτως από τη σχετική δήλωση υπαναχώρησης και με το αντίστοιχο παραστατικό πώλησης. Η επιστροφή θα γίνεται δεκτή μόνο κατόπιν έγκρισης της εταιρείας.

Στο Έντυπο Επιστροφής σου δίνονται οι εξής εναλλακτικές:

Αντικατάσταση: Η Εταιρεία μας θα κάνει το καλύτερο δυνατό για να σου αντικαταστήσει το προϊόν που μας επέστρεψες είτε το προϊόν αυτό κριθεί ελαττωματικό (ίδιος κωδικός), είτε σου έχει αποσταλεί λάθος κωδικός. Για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτησή σου, προτείνουμε, εντός 2 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής, να μας ενημερώσεις είτε τηλεφωνικά, είτε μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για την επιθυμία αντικατάστασής του. Σε περίπτωση που δεν είναι εφικτή η αντικατάσταση λόγω μη διαθεσιμότητας του ζητούμενου προϊόντος, θα επικοινωνήσουμε μαζί σου προσφέροντάς σου εναλλακτικές.

Επιστροφή χρημάτων: Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων, η επιστροφή των χρημάτων θα ολοκληρωθεί εντός 20 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε τα προϊόντα.

Τα προϊόντα προς επιστροφή αποστέλλονται αποκλειστικά στην ακόλουθη διεύθυνση: Θεοδ. Ματθαιάκη 68, Τ.Κ. 713 05, Ηράκλειο Κρήτης

Όλα τα προϊόντα που επιστρέφονται στις αποθήκες της Εταιρείας μας υπόκεινται σε σχολαστικό ποιοτικό έλεγχο.

Στο beelive.gr, το κόστος αλλαγής  εφόσον χρησιμοποιήσετε την ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ είναι 5€. Εάν συνεργάζεστε με άλλη μεταφορική μπορείτε να στείλετε τα προϊόντα με αυτή και να επιβαρυνθείτε τις ανάλογες χρεώσεις που θα σας καθορίσουν εκείνοι.

1. ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΕ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΑ

Σε σπάνια περίπτωση που παραλάβετε ένα προϊόν που φέρει κατασκευαστικό ελάττωμα, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας είτε μέσω e-mail στο info@beelive.gr, είτε τηλεφωνικά στο (+30) 212 2149 828. Το beelive.gr επεξεργάζεται το αίτημα επιστροφής του προϊόντος και δίνει εντολή στην μεταφορική εταιρεία Γενική Ταχυδρομική να παραλάβει το προϊόν σας από τη διεύθυνση που έχετε δηλώσει. Μετά την παραλαβή του επιστρεφόμενου προϊόντος, επικοινωνούμε άμεσα μαζί σας για να ολοκληρωθεί η διαδικασία επιστροφής.

 

2. ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΕ ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ΛΑΘΟΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ

Η εταιρεία μας κατά τη διαδικασία εκτέλεσης των παραγγελιών, προβαίνει σε επισταμένο έλεγχο των προϊόντων, ούτως ώστε να εξασφαλίσει την άριστη ποιότητα τους και την ορθή αποστολή. Σε σπάνια περίπτωση που παραλάβετε ένα προϊόν που είναι διαφορετικό από το προϊόν που παραγγείλατε μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω e-mail στο info@beelive.gr, είτε τηλεφωνικά στο (+30) 212 2149 828. Το νέο προϊόν σας αποστέλλεται με την εταιρεία ταχυμεταφορών Γενική Ταχυδρομική, την επομένη από την ημέρα καταχώρησης του αιτήματος προς αντικατάσταση των προϊόντων σας. Σημειώστε ότι για να παραλάβετε το νέο προϊόν θα πρέπει να παραδώσετε στον αντιπρόσωπο της Γενικής Ταχυδρομικής το δέμα που έχετε προς επιστροφή. Απαραίτητη προϋπόθεση για την αντικατάσταση των προϊόντων είναι να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, δηλαδή να μην είναι χρησιμοποιημένο καθώς και να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία (μέσα στο κουτί του) με την απόδειξη αγοράς του ή με οποιουδήποτε άλλου είδους έντυπο.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ

1. Απαραίτητη προϋπόθεση για την επιστροφή του προϊόντος είναι να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, δηλαδή να μην είναι χρησιμοποιημένο ή να φέρει φθορές, καθώς και να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία (μέσα στο κουτί του) με την απόδειξη αγοράς του ή με οποιουδήποτε άλλου είδους έντυπο.

2. Μετά τις 7 ημέρες έως και τις 14 ημέρες, γίνονται αποδεκτές οι επιστροφές των προϊόντων σας, για τις οποίες επιβαρύνεστε με τα έξοδα μεταφοράς, τα οποία προκύπτουν από την παράδοση και επιστροφή της παραγγελίας σας. Πέραν των 14 ημερολογιακών ημερών δεν γίνεται αποδεκτό ουδέν αίτημα προς επιστροφή των προϊόντων σας.

3. Παρακαλείστε να μην χρησιμοποιήσετε μεταφορική εταιρεία της επιλογής σας, καθώς επιβαρύνεστε με τα μεταφορικά έξοδα. Θα θέλαμε ακόμα να επιστήσουμε την προσοχή σας, πως για λόγους οργάνωσης του Τμήματος Επιστροφών, αν δεν προηγηθεί επικοινωνία με έναν από τους άνωθεν τρόπους, τότε υπάρχει μεγάλη πιθανότητα το προϊόν σας να μην φτάσει ποτέ τις αποθήκες μας.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ – ΑΣΚΗΣΗ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ

Μετά την παραλαβή του προϊόντος μπορείτε να ασκήσετε το δικαίωμα της υπαναχώρησης εντός 7 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του, και να ζητήσετε επιστροφή των χρημάτων σας, αρκεί να επικοινωνήσετε μαζί μας είτε τηλεφωνικά, είτε μέσω e-mail.

1. ΠΩΣ ΠΑΙΡΝΩ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΟΥ ΠΙΣΩ;

Μόλις παραλάβουμε το επιστρεφόμενο προϊόν στις αποθήκες μας και διαπιστώσουμε ότι βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση (δεν φέρει φθορές, και συνοδεύεται από την αρχική του συσκευασία) και συνοδεύεται από όλα τα έγγραφά του (απόδειξη/ τιμολόγιο) εντός 10 ημερολογιακών ημερών, σας επιστρέφουμε ολόκληρο το ποσό που πληρώσατε, όπως αναγράφεται στην απόδειξη αγοράς. Στην περίπτωση που έχετε πληρώσει με Αντικαταβολή, παρακαλείστε να μας υποδείξετε τραπεζικό λογαριασμό για να πιστωθεί με το αντίστοιχο πόσο.

2. ΠΟΙΟΝ ΒΑΡΥΝΟΥΝ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ;

Στην περίπτωση της επιστροφής χρημάτων (Άσκηση Δικαιώματος Υπαναχώρησης Νόμος 2251/1994 Άρθρο 3ι Παρ.1) τα έξοδα επιστροφής βαρύνουν τον καταναλωτή. Σε περίπτωση που δε χρησιμοποιήσετε δική σας μεταφορική εταιρεία και επιθυμείτε να χρησιμοποιήσετε τη Γενική Ταχυδρομική, με την οποία συνεργαζόμαστε, και με χρέωση δική μας (Παραλήπτης), τότε από το ποσό των χρημάτων προς επιστροφή, θα σας αφαιρεθούν τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος. Το κόστος επιστροφής του προϊόντος με την Γενικη ταχυδρομική  ανέρχεται στα 5€. Στις παραγγελίες που έχουν επιβαρυνθεί με έξοδα αντικαταβολής, το ποσό της αντικαταβολής δεν επιστρέφεται.

Θα θέλαμε ακόμα να επιστήσουμε την προσοχή σας, ότι για λόγους οργάνωσης του Τμήματος Επιστροφών, αν δεν προηγηθεί επικοινωνία με έναν από τους άνωθεν τρόπους, τότε υπάρχει μεγάλη πιθανότητα το προϊόν σας να μην φτάσει ποτέ στις αποθήκες μας.