Ρίζα Maca για καμπύλες: Αλήθεια ή ψέμα;

Ρίζα Maca για καμπύλες: Αλήθεια ή ψέμα;

Η Maca είναι ένα συστατικό που έχει μελετηθεί εκτενώς για τις ισχυρές του ιδιότητες που προάγουν την υγεία. Είναι επίσης ένα κοινό συμπλήρωμα που χρησιμοποιείται για την ενίσχυση της λίμπιντο, της διάθεσης και των επιπέδων ενέργειας.

Επιπλέον, πολλοί ισχυρίζονται ότι η ρίζα maca μπορεί να βοηθήσει στη βελτίωση της σύνθεσης του σώματος και στην ενίσχυση της καμπυλότητας. Υπάρχουν – βέβαια – περιορισμένα στοιχεία. Αυτό το άρθρο εξετάζει εάν η ρίζα maca μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να τη δημιουργία καμπυλών στο σώμα.

Τι είναι η maca;

Η Maca, επίσης γνωστό ως περουβιανό ginseng ή Lepidium meyenii , είναι ένα βρώσιμο φυτό που προέρχεται από το Περού.

Κατατάσσεται ως λαχανικό και σχετίζεται στενά με φυτά όπως το μπρόκολο , το λάχανο, τα λαχανάκια Βρυξελλών και το κουνουπίδι. Έχει μελετηθεί καλά για τις ισχυρές φαρμακευτικές του ιδιότητες.

Η ρίζα του φυτού συνήθως στεγνώνει και αλέθεται σε λεπτή σκόνη, η οποία μπορεί να προστεθεί σε smoothies και σνακ . Η Maca διατίθεται επίσης σε υγρή μορφή ή σε μορφή κάψουλας. Λαμβάνεται ως συμπλήρωμα για την υποστήριξη της καλύτερης υγείας.

Ειδικότερα, έχει αποδειχθεί ότι βελτιώνει τη σεξουαλική λειτουργία, τη γονιμότητα των ανδρών και τη διάθεση (πηγήπηγή πηγή).

ΠΕΡΙΛΗΨΗ

Το Maca είναι ένα λαχανικό που χρησιμοποιείται ως συμπλήρωμα και διατίθεται σε μορφή σκόνης, υγρού ή κάψουλας.

Μπορεί η maca να σας βοηθήσει να αποκτήσετε καμπύλες;

Προς το παρόν, καμία έρευνα δεν υποστηρίζει τη χρήση της ρίζας maca για τη λήψη καμπυλών.

Παρ ‘όλα αυτά, προσφέρει μερικά οφέλη που θα μπορούσαν να σας βοηθήσουν από την άποψη αυτή όταν συνδυάζονται με άλλες τροποποιήσεις διατροφής και τρόπου ζωής.

Εδώ είναι μερικοί από τους τρόπους με τους οποίους το maca μπορεί να σας βοηθήσει να γίνετε πιο αδύνατοι.

Βελτιώνει τη φυσική απόδοση

Η άσκηση είναι ένα βασικό συστατικό όσον αφορά την οικοδόμηση μυών και τη λήψη καμπυλών.

Ορισμένες έρευνες δείχνουν ότι η maca μπορεί να ενισχύσει τη σωματική απόδοση και να βελτιώσει τη ρουτίνα άσκησής σας, κάτι που θα μπορούσε να προάγει την καμπυλότητα

Για παράδειγμα, μια μικρή μελέτη σε 8 άτομα διαπίστωσε ότι η λήψη συμπληρώματος διατροφής με εκχύλισμα maca για 14 ημέρες βελτίωσε τον χρόνο ποδηλασίας σε σύγκριση με ένα εικονικό φάρμακο (πηγή).

Ομοίως, μια μελέτη έδειξε ότι η χορήγηση εκχυλίσματος maca σε ποντίκια για 3 εβδομάδες βελτίωσε την αντοχή και αύξησε το χρόνο εξάντλησης σε ένα τεστ κολύμβησης έως και 41%.

Μπορεί να υποστηρίξει τα επίπεδα ενέργειας

Εκτός από τη βελτίωση της αντοχής και της αντοχής, η maca μπορεί να αυξήσει τα επίπεδα ενέργειας σας για να αναβαθμίσει τη ρουτίνα της προπόνησής σας.

Μια μελέτη 12 εβδομάδων σε 175 άτομα διαπίστωσε ότι η λήψη 3 γραμμαρίων maca ημερησίως οδήγησε σε σημαντικές βελτιώσεις τόσο στη διάθεση όσο και στα επίπεδα ενέργειας (πηγή).

Μια μελέτη σε ποντίκια έδειξε επίσης ότι το εκχύλισμα maca βοήθησε στην καταπολέμηση της κόπωσης κατά τη διάρκεια μιας δοκιμής κολύμβησης (πηγή).

Μια άλλη μελέτη παρατήρησε ακόμη ότι το συμπυκνωμένο εκχύλισμα maca ανακούφισε την κόπωση σε ποντίκια μειώνοντας αρκετούς δείκτες μυϊκής βλάβης κατά τη διάρκεια της άσκησης (πηγή).

Πρέπει να συνδυαστεί με άσκηση

Οι παραπάνω μελέτες δείχνουν ότι η maca μπορεί να βοηθήσει στην ενίσχυση της σωματικής απόδοσης και στην καταπολέμηση της κόπωσης. Αυτό μπορεί να αυξήσει την ανάπτυξη μυών, κάτι που μπορεί να σας βοηθήσει να γίνετε πιο αθλητικοί.

Ωστόσο, μόνη της η maca είναι απίθανο να επηρεάσει τη σύνθεση του σώματος ή την καμπυλότητα σας, εκτός εάν συνδυαστεί με τακτική άσκηση.

Επομένως, είναι σημαντικό να συνδυάσετε το συμπλήρωμα maca σας με μια υγιεινή διατροφή και ρουτίνα φυσικής κατάστασης για να μεγιστοποιήσετε τα πιθανά οφέλη του.

Η Maca μπορεί να αυξήσει τη φυσική απόδοση και τα επίπεδα ενέργειας, τα οποία θα μπορούσαν να σας βοηθήσουν να είστε πιο καμπυλωμένοι όταν συνδυάζονται με τακτική άσκηση.

Άλλα οφέλη της ρίζας maca

Η Maca έχει συνδεθεί με ορισμένα οφέλη για την υγεία, όπως:

  • Βελτιώνει τη σεξουαλική λειτουργία. Μια ανασκόπηση τεσσάρων μελετών διαπίστωσε ότι το maca μπορεί να αυξήσει τη σεξουαλική επιθυμία τόσο στους άνδρες όσο και στις γυναίκες όταν χρησιμοποιείται για τουλάχιστον έξι εβδομάδες (πηγή).
  • Υποστηρίζει την ανδρική γονιμότητα. Αρκετές μελέτες δείχνουν ότι η maca μπορεί να αυξήσει αρκετούς δείκτες γονιμότητας στους άνδρες , συμπεριλαμβανομένης της ποιότητας του σπέρματος και της συγκέντρωσης και της κινητικότητας του σπέρματος (πηγήπηγή).
  • Μειώνει το άγχος και την κατάθλιψη. Μια μικρή μελέτη σε 14 μετεμμηνοπαυσιακές γυναίκες σημείωσε ότι η λήψη 3,5 γραμμαρίων maca την ημέρα για 6 εβδομάδες μείωσε τα ψυχολογικά συμπτώματα όπως το άγχος και η κατάθλιψη (πηγή).
  • Ενισχύει τη μνήμη. Αν και η έρευνα στον άνθρωπο είναι περιορισμένη, πολλές μελέτες σε ποντίκια δείχνουν ότι η maca μπορεί να βελτιώσει τη μάθηση και τη μνήμη (πηγήπηγήπηγή).

ΠΕΡΙΛΗΨΗ

Η Maca μπορεί να βελτιώσει τη σεξουαλική λειτουργία, τη γονιμότητα των ανδρών και τη μνήμη. Μπορεί επίσης να μειώσει τα συμπτώματα άγχους και κατάθλιψης.

Πώς να χρησιμοποιήσετε τη maca

Maca μπορεί να βρεθεί σε μια ποικιλία διαδικτυακοί λιανοπωλητές , φυσικά φαρμακεία και καταστήματα υγιεινής διατροφής.

Διατίθεται σε μορφή σκόνης, υγρού ή κάψουλας, είναι πολύ εύκολο να το προσθέσετε στη διατροφή σας.

Το ενεργειακό ποτό Beebad, περιέχει μεταξύ άλλων Maca και μέλι. Θεωρείται το πιο υγιεινό Energy Drink.

Η ρίζα Maca έχει γήινη γεύση και μπορεί να συμπεριληφθεί σε πολλές συνταγές. Δοκιμάστε να το προσθέσετε σε smoothies ή να το αναμίξετε σε ζεστά ροφήματα.

Μπορείτε επίσης να το ενσωματώσετε στα αγαπημένα σας προϊόντα ή να το πασπαλίσετε με πλιγούρι βρώμης ή γιαούρτι για μια πρόσθετη δόση διατροφής που οφελεί για την υγεία.

Αν και δεν υπάρχει επίσημη συνιστώμενη δοσολογία, οι περισσότερες μελέτες δείχνουν ότι 3-5 γραμμάρια την ημέρα είναι πιο αποτελεσματικά.

Παρενέργειες που πρέπει να ληφθούν υπόψη

Η Maca θεωρείται γενικά ασφαλές και μπορεί να καταναλωθεί με ελάχιστο κίνδυνο ανεπιθύμητων ενεργειών (πηγή).

Ωστόσο, εκείνοι με προβλήματα θυρεοειδούς θα πρέπει να είναι προσεκτικοί όταν χρησιμοποιούν maca, καθώς περιέχει goitrogens, που είναι ενώσεις που θα μπορούσαν να διαταράξουν την παραγωγή θυρεοειδικών ορμονών σε άτομα με παθήσεις του θυρεοειδούς (πηγή).

Επιπλέον, οι γυναίκες που είναι έγκυες ή θηλάζουν θα πρέπει να μιλήσουν με τον ιατρό τους πριν λάβουν maca, καθώς τα στοιχεία που υποστηρίζουν την ασφάλειά του σε αυτούς τους πληθυσμούς είναι ανεπαρκή.

ΠΕΡΙΛΗΨΗ

Η Maca διατίθεται σε μορφή σκόνης, υγρού ή κάψουλας και μπορεί να προστεθεί σε πολλά τρόφιμα και ποτά. Αν και είναι γενικά ασφαλές, τα άτομα με προβλήματα θυρεοειδούς και οι γυναίκες που είναι έγκυες ή θηλάζουν θα πρέπει να είναι προσεκτικοί.

Με λίγα λόγια…

Η Maca είναι ένα ισχυρό συστατικό που έχει συνδεθεί με διάφορα πιθανά οφέλη για την υγεία .

Αν και λείπει η έρευνα για να υποστηρίξει τη χρήση της για υποστήριξη δημιουργίας καμπυλών στο σώμα, η ρίζα maca έχει αποδειχθεί ότι αυξάνει τα επίπεδα ενέργειας και τη φυσική απόδοση, τα οποία θα μπορούσαν να προωθήσουν την ανάπτυξη μυών και την καμπυλότητα.

Ωστόσο, θα πρέπει να συνδυάζεται με τακτική άσκηση και μια θρεπτική δίαιτα για να μεγιστοποιεί τις πιθανές επιπτώσεις της.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Η ρίζα Maca, στη ρίζα των προβλημάτων των μαλλιών

Τα σχόλια σας μας κάνουν καλύτερους!