Φροντίστε το δέρμα σας με σωστή διατροφή (μέλι Manuka + 5 tips!)

Όταν διαβάζετε ένα άρθρο σχετικά με την περιποίηση της επιδερμίδας, συνήθως λέει για πράγματα όπως ενυδατικές κρέμες κτλ… Επίσης, είναι εξαιρετικά εύκολο να χαθείτε ανάμεσα στα ράφια στην αναζήτηση προϊόντων για να επιτύχετε υπέροχο δέρμα. Η αλήθεια είναι ότι το υπέροχο δέρμα ξεκινά με μια υπέροχη διατροφή σε συνδυασμό με τα κατάλληλα προϊόντα. Φροντίστε το δέρμα σας με σωστή διατροφή!

Το μέλι Manuka συνδέει τους ανθρώπους με τη φύση και την καλή υγεία. Κατανοούμε ότι η προσπάθεια εύρεσης του ιδανικού προϊόντος φυσικής υγείας μπορεί να είναι δύσκολη. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο είμαστε εδώ για να εξηγήσουμε τι είναι το Manuka και πώς μπορεί ενδεχομένως να σας ωφελήσει – διαβάστε για να μάθετε περισσότερα σχετικά με το γιατί τα προϊόντα Manuka είναι πραγματικά χρήσιμα, καθώς και οι άλλες 5 συμβουλές για τη φροντίδα του δέρμα στην καθημερινή σας διατροφή.

Manuka Honey – Οφέλη που αποδεικνύει η Επιστήμη.

Τα οφέλη του μελιού Manuka είναι ότι έχουν αποδειχθεί από την επιστήμη. Καλλιεργημένο κυρίως στη Νέα Ζηλανδία, το μέλι του θάμνου Manuka έχει μελετηθεί ότι περιέχει έναν αριθμό χημικών ενώσεων που υπάρχουν στη φύση και έχουν δείξει θετικά αποτελέσματα στην ευημερία μας. Ως αποτέλεσμα, το μέλι διαμορφώνεται ως μια σειρά φυσικών προϊόντων υγείας για να υποστηρίξει τη συνεχιζόμενη ευεξία μας – που καθίσταται σαφές με τη χρήση ιατρικού βαθμού. Το μέλι Manuka βρίσκεται σε νοσοκομεία και κλινικές σε όλο τον κόσμο για να βοηθήσει στην υποστήριξη της επούλωσης των τραυμάτων και των τραυμάτων.

Η επίδραση της διατροφής μας στο δέρμα μας.

Όντας το βασικό καύσιμο για το σώμα μας, τα θρεπτικά συστατικά στα τρόφιμα μας διαδραματίζουν ρόλο στο πώς φαίνεται και αισθάνεται το δέρμα μας 1 . Πριν σκεφτούμε για την εφαρμογή κρέμας στο εξωτερικό του σώματος μας, πρέπει να σκεφτούμε τι εφαρμόζουμε στο εσωτερικό του για να κατανοήσουμε τις επιπτώσεις που έχουν οι δίαιτές σε εμάς.

Καθώς τα παλαιότερα κύτταρα του δέρματος απορρίπτονται, οι νεότερες αντικαταστάσεις τους χρειάζονται σταθερή παροχή θρεπτικών ουσιών για να τα στηρίξουν στην ανάπτυξή τους. Μια καλά ισορροπημένη διατροφή μπορεί να παρέχει αυτά τα θρεπτικά συστατικά. δίνοντας στο δέρμα την καλύτερη ευκαιρία να παραμείνει απαλό και χωρίς κηλίδες.

Φροντίστε το δέρμα σας με σωστή διατροφή: 6 συμβουλές

ΒΙΤΑΜΙΝΗ C

1. Η βιταμίνη C σε μια δίαιτα μπορεί να λειτουργήσει ως αντιοξειδωτικό – απαιτείται για να προσφέρει υποστήριξη στο ανοσοποιητικό σύστημα, καθώς και για την προώθηση του λαμπερού δέρματος. Μια άλλη λειτουργία της βιταμίνης C είναι η παραγωγή κολλαγόνου – η πρωτεΐνη που βοηθά στην υποστήριξη των τριχοειδών αγγείων, τα οποία τροφοδοτούν το δέρμα με ροή αίματος. Βρίσκονται σε πηγές τροφίμων όπως πορτοκάλια, βατόμουρα, φράουλες, γλυκοπατάτες και μπρόκολο, οι επαγγελματίες υγείας συνιστούν στους ενήλικες να λαμβάνουν τουλάχιστον 40mg βιταμίνης C κάθε μέρα .

ΝΕΡΟ

2. Πιείτε αρκετό νερό . Προκειμένου να διατηρηθεί μια υγιεινή διατροφή, το NHS συνιστά να πίνετε έξι έως οκτώ ποτήρια νερό κάθε μέρα . Το δέρμα, φυσικά, χρειάζεται υγρασία για να παραμείνει εύκαμπτο – ακόμη και μια ήπια αφυδάτωση θα κάνει το δέρμα σας να φαίνεται κουρασμένο, ξηρό, ακόμη και λίγο χλωμό! Δεν είναι απαραίτητο μόνο το να πιέιτε εμφιαλωμένο νερό ή νερό βρύσης. Όλα τα υγρά με βάση το νερό μπορούν να βοηθήσουν με κάποιο τρόπο, όπως και τα φρούτα και τα λαχανικά, όπως καρπούζια, αγγούρια και κολοκυθάκια.

ΥΓΙΗ ΛΙΠΗ

3. Φάτε υγιή λίπη . Μια κοινή λανθασμένη αντίληψη όταν μιλάμε για δίαιτες είναι ότι «το υπερβολικό λίπος είναι κακό για εσάς». Υπάρχουν σίγουρα τύποι λίπους που είναι κακό για το σώμα (κορεσμένα λίπη, για παράδειγμα), αλλά υπάρχουν και καλά λιπαρά – και αυτά βοηθούν το σώμα μας να λειτουργεί όπως θα έπρεπε, συμβάλλοντας ακόμη και στην ευημερία μας. Τα μονοακόρεστα και πολυακόρεστα λίπη, όπως αυτά που βρίσκονται στα αβοκάντο, τα λιπαρά ψάρια, οι σπόροι και οι ξηροί καρποί παρέχουν τα απαραίτητα λιπαρά οξέα (EFAs) που δρουν ως φυσική ενυδατική κρέμα για το δέρμα, διατηρώντας την ενυδατωμένη από το εσωτερικό 2 .

ΨΕΥΔΑΡΓΥΡΟΣ

4. Ο ψευδάργυρος βοηθά στην επεξεργασία λιπών, πρωτεϊνών και υδατανθράκων στο σώμα , καθώς και στην επιδιόρθωση του κατεστραμμένου ιστού του δέρματος. Οι καλές προμήθειες ψευδαργύρου μπορούν να βρεθούν σε τρόφιμα όπως ψάρια, άπαχο κόκκινο κρέας, πουλερικά, ολικής αλέσεως, ξηροί καρποί και σπόροι.

ΧΑΜΗΛΟΙ ΥΔΑΤΑΝΘΡΑΚΕΣ

5. Καταναλώστε χαμηλούς υδατάνθρακες (Glycaemic Index ή GI) . Ο Γλυκαιμικός Δείκτης (GI) είναι ένα σύστημα που ταξινομεί τα τρόφιμα ανάλογα με το πόσο γρήγορα η περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες διασπάται στο σώμα και μετατρέπεται σε γλυκόζη 3. Τα υψηλά επίπεδα GI (όπως ποτά και μπισκότα με βάση τη ζάχαρη) παράγουν ινσουλίνη, όπου οι μεγάλες ποσότητες από εκείνη μπορεί να βλάψει την παραγωγή κολλαγόνου, δίνοντας στο δέρμα λιγότερες πιθανότητες να βιώσει μια φυσική ροή αίματος, οδηγώντας το τελικά σε χαλάρωση και ζάρωμα 4 . Η διατήρηση ενός χαμηλού επιπέδου GI θα βοηθήσει στην αποφυγή της παραγωγής υπερβολικής ινσουλίνης και έτσι τα κύτταρα του σώματος δεν θα απορροφήσουν υπερβολική γλυκόζη 5– δυνητικά οδηγεί σε πιο λεπτή μέση. Δοκιμάστε τρόφιμα όπως φασόλια, όσπρια και κουάκερ που απελευθερώνουν ζάχαρη στην κυκλοφορία του αίματος με πιο αργό ρυθμό, αφήνοντας τις ορέξεις μας ικανοποιημένες για περισσότερο.

ΜΕΛΙ MANUKA

6. Χρήση μελιού Manuka που περιέχει αντιβακτηριακές ιδιότητες από διυδροξυακετόνη και μεθυλογλυοξάλη, δύο φυσικές χημικές ουσίες που βρέθηκαν στο Manuka και έχει μελετηθεί ότι παίζουν ρόλο στην προώθηση της επούλωσης του δέρματος. Μπορεί να συμπεριληφθεί σε πολλές συνταγές, καθώς το Manuka προσφέρεται ως το τέλειο συμπλήρωμα για χρήση και στο εσωτερικό και στο εξωτερικό του σώματός μας!

Μεσογειακή διατροφή και μέλι Manuka – Ένας υπέροχος συνδυασμός.

Συνδέεται με καλή υγεία (και υγιέστερη καρδιά) μια μεσογειακή διατροφή αποτελείται από μια σειρά συνταγών με συστατικά από τις χώρες που συνορεύουν με τη Μεσόγειο Θάλασσα. δηλαδή την Ελλάδα, την Γαλλία, την Ισπανία και την Ιταλία. Αυτά τα πλούσια ζωηρά τρόφιμα προσφέρουν μια ολόκληρη ποικιλία επιλογών για την προετοιμασία γευμάτων πλούσια σε λαχανικά, φρούτα, ξηρούς καρπούς, όσπρια, δημητριακά, ψάρια με ακόρεστα λίπη (όπως το ελαιόλαδο), μια μεσογειακή διατροφή συνήθως περιέχει χαμηλή πρόσληψη κρέατος και γαλακτοκομικών προϊόντων.

Γιατί να μην δοκιμάσετε το μέλι Manuka στις συνταγές σας βάζοντας μια νέα διάσταση σε μερικές από τις πιο γνωστές συνταγές της χώρας μας; Είμαστε σε θέση να παρέχουμε μια ευρεία γκάμα προϊόντων Manuka – το οποίο συνδυάζει αυτό το ξεχωριστό δώρο από τη φύση της Νέας Ζηλανδίας για να δημιουργήσει μια πρωτότυπη αίσθηση γεύσης.

Μη διστάσετε να περιηγηθείτε στη γκάμα των φυσικών προϊόντων υγείας!

Αναφορές

1. https://www.sciencedaily.com/releases/2007/11/071109201438.htm
2. https://www.webmd.com/beauty/features/natural-skin-care-skinny-fats
3. https://www.nhs.uk/chq/pages/1862.aspx?categoryid=51
4. https://www.huffingtonpost.co.uk/entry/sugar-bad-for-skin_n_4071548?guccounter=1
5. https://www.healthline.com/health/diabetes/insulin-overdose
6. https://www.nhs.uk/live-well/eat-well/what-is-a-mediterranean-diet/

Michalis

all author posts

Τα σχόλια σας μας κάνουν καλύτερους!