Ποια είναι τα οφέλη για την υγεία καταναλώνοντας γύρη

Η κατανάλωση γύρης μελισσών ως συμπλήρωμα ευεξίας δεν είναι καινούργια ιδέα. Ποια είναι τα οφέλη για την υγεία καταναλώνοντας γύρη; Στην πραγματικότητα, η φαρμακευτική εφαρμογή της γύρης μελισσών, η οποία έχει χρησιμοποιηθεί για τη θεραπεία προβλημάτων που κυμαίνονται από στομαχικές διαταραχές έως καρδιακά προβλήματα, έχει εφαρμοστεί για χιλιάδες χρόνια .

Η Julie Levin, ιατρική βοτανολόγος και ιδρυτής του Leaf People, εξηγεί ακριβώς τι είναι η γύρη των μελισσών και γιατί θα μπορούσατε να επωφεληθείτε από τη συμπερίληψή της στη διατροφή σας.

Η γύρη μελισσών προέρχεται πραγματικά από λουλούδια.

Ο όρος γύρη μελισσών είναι στην πραγματικότητα λίγο παραπλανητικός, λέει ο Levin, καθώς οι μέλισσες συλλέγουν γύρη για να καλύψουν τις πρωτεϊνικές τους ανάγκες και τη χρησιμοποιούν, μαζί με το μέλι, για να διατηρήσουν την ανάπτυξη των προνυμφών μελισσών. Εν ολίγοις, οι μέλισσες συλλέγουν τη γύρη, δεν τη δημιουργούν (εξαρτάται από τα λουλούδια!).

Διαφορετικά λουλούδια δημιουργούν διαφορετικά χρώματα της γύρης!

Εάν σας ενδιαφέρει τα συμπληρώματα γύρης μελισσών, ο Levin λέει ότι θα θελήσετε να επιλέξετε αυτά που προέρχονται από μια ποικιλία διαφορετικών τύπων λουλουδιών. “Διαφορετικά λουλούδια δημιουργούν διαφορετικά χρώματα της γύρης των μελισσών και γενικά θεωρείται καλύτερα να τρώτε πολύχρωμη γύρη παρά ομοιόμορφη χρωματική γύρη για να διευρύνετε την ποικιλία των διαθέσιμων θρεπτικών ουσιών”.

Είναι καλύτερα να καταναλώνεται ως συμπλήρωμα.

Οι ειδικοί ισχυρίζονται ότι η γύρη μελισσών μπορεί να είναι επωφελής για μια ποικιλία οργάνων και συστημάτων του σώματος, οπότε δεν πρέπει να αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι έχει συνταγογραφηθεί για σχεδόν κάθε ασθένεια σε κάποιο σημείο. Αυτές τις μέρες χρησιμοποιείται ως συμπλήρωμα διατροφής .

«Είναι μια εξαιρετική πηγή πρωτεΐνης (έως και 35 τοις εκατό, συμπεριλαμβανομένων των ελεύθερων αμινοξέων), χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά και παρέχει πληθώρα βιταμινών και μετάλλων», λέει. “Προσφέρει επίσης αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες και έχει υψηλή περιεκτικότητα σε ψευδάργυρο και πτυχές ενίσχυσης του ανοσοποιητικού συστήματος – καθιστώντας την μια εξαιρετική επιλογή κατά τη διάρκεια της περιόδου κρύου και γρίπης, καθώς και για ανοσολογικές ανεπάρκειες.”

Επιπλέον, μπορεί να σας βοηθήσει να επιτύχετε μια σαφή ισορροπία νου-σώματος. “Σκεφτείτε τη γύρη των μελισσών όταν θέλετε να ενισχύσετε την άμυνα του οργανισμού σας, να επιτύχετε νοητική σαφήνεια και να αυξήσετε τα ενεργειακά σας επίπεδα, καθώς έχει συγγένεια με τον ουρογεννητικό σωλήνα, επιδιορθώνει τις ορμονικές, μεταβολικές και δερματικές ανισορροπίες και είναι εξαιρετικό για την αναπλήρωση του νευρικού μας σύστημα, “συνεχίζει.

Συζητήστε με το γιατρό σας προτού προσθέσετε τη γύρη της μέλισσας στη ρουτίνα σας.

Με όλα τα οφέλη που προσφέρει η γύρη των μελισσών, μπορεί να φαίνεται ένας καταπληκτικός τρόπος για να ενισχύσετε την υγεία σας – αλλά όπως και με οποιοδήποτε συμπλήρωμα, θα πρέπει να συμβουλευτείτε το γιατρό σας προτού το προσθέσετε στη διατροφή σας.

Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για όσους είναι έγκυες ή θηλάζουν. “Συνολικά, η γύρη μελισσών κατηγοριοποιείται ως ήπια θεραπεία χωρίς χρόνια τοξικότητα, οπότε η πλειοψηφία μπορεί να το απολαύσει χωρίς δισταγμό”, εξηγεί ο Levin. “Αλλά, εδώ είναι μερικά πράγματα που πρέπει να λάβετε υπόψη: Η κατάποση μπορεί να αναστατώσει τα στομάχια κάποιων ανθρώπων ή – για άλλους – να επιδεινώσει τις αλλεργίες τους.

Θα πρέπει πάντα να ξεκινάτε με μια μικρή ποσότητα (1/4 κουταλάκι του γλυκού με άδειο στομάχι) για να ελέγξετε την ανοχή σας για μερικές ημέρες και να αυξηθεί από εκεί, έως ένα κουταλάκι του γλυκού με άδειο στομάχι. Ορισμένες πηγές προτείνουν έως και τρία κουταλάκια του γλυκού την ημέρα, αλλά αυτό θα ήταν περισσότερο μια διορθωτική δόση έναντι μιας δόσης συντήρησης ενός μόνο κουταλάκι του γλυκού.

Ετικέτες:Γύρη

Απάντηση

Αρέσει σε %d bloggers: